در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۲فروردين
بسم الله که دارنده همه صفات خوب است اصلا خوبی بدون خدا صفا نداره 

از۱۹هم تو فکر این بودم که یه مطلب زیبایی برای ۲۱ کم سالروز شهادت شهید بزرگوارمون شهید صیاد شیرازی رو آماده کنم بزارم تووب

نشستم یه چندساعتی تونت گشتمو مطالب زیبایی رو پیدا کردم وگذاشتمش تو مطلب جدید قبل از اینکه ثبتش کنم برق رفت به خودم نگاه کردم بعد گفتم مطلب گذاشتن درمورد شهداهم لیاقت میخواست که آقاجون تو نداشتی برو خودتو درست کن

شهدا رفتن که تو وامثال تو درست بشن و.....

تااینکه امروز اومدم سری به وبم زدم دیدم آقارضا فضلی برام چند نظر گذاشته بود که  یه نظرش که خیلی بهمون حال داد متنش براتون میگذارم :


بیست و یکم فروردین ماه بود. نسیم ملایم بهاری برگهای درختان را نوازش می‌کرد. پدر مطابق همیشه ساعت 6:30 آماده رفتن شد. من و برادر کوچکترم محمد همراه ایشان به مدرسه می رفتیم. پدر کنار ماشین در خیابان ایستاد. ناگهان مردی با لباس کارگران شهرداری جلو آمد، و نامه‌ای به پدرم داد، او هیچگاه راننده و محافظ نداشت. پدر نامه را باز کرد. در همین لحظه آن شخص اسلحه‌اش را بیرون آورد و چهار گلوله به سر پدرم شلیک نمود. با ناباوری به صحنه نگاه کردم نمی‌دانستم چه کار کنم، باورم نمی‌شد. در خیابان هیچ‌کس نبود که مرا درک کند، به سمت منزل همسایگان دویدم و با یکدیگر او را به بیمارستان فرهنگیان رساندیم. اما دیگر دیر شده و او به آسمان پر کشیده بود. با نگاهی به قامت غرق در خون او خاطره سال‌ها جهاد و دلاوری‌اش در ذهنم مرور شد، پدر قهرمانم آرام گرفته بود، صدای بال ملائک در گوش جانم پیچید و عطری بهشتی در فضا طنین افکند.

بسم رب شهدا

سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی را به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و رهبر کبیر انقلاب و امام خامنه ایی و خوانواده ی بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض میکنم.


سرتیپ صیاد شیرازی در 16 فروردین 1378 با حکم فرماندهی کل قوا به درجه سرلشگری نایل آمد اما در صبح روز 21 فروردین 78 توسط اعضای سازمان تروریستی منافقین که با لباس مبدل به منزل ایشان نزدیک شده بودند، ترور شد و به شهادت رسید.
 

ادامه عکس ها تو ادامه مطلب ببینید

 سایت رسمی ستاد یادواره امیرسپهبد شهید علی صیاد شیرازی: http://shahid-sayyad.ir/


خب اون مطلبی که دنبالش بودم  کتاب زیبای در کمین گل سرخ است که خودم مطالعه کردم خیلی زیبا بود

 نمای بزرگ روی جلد

در کمین گل سرخ

نویسنده: محسن مؤمنی شریف .

تعداد صفحات: 375 قیمت: 2400 تومان

شابک: 964-471-872-0 قطع: رقعی

نوبت چاپ: دوم: 1383 شمارگان: 4400

معرفی کتاب:

کتاب حاضر سرگذشت‌نامه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش می‌باشد که در 5 بخش ارائه شده است: بخش اول: از دوران کودکی تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران (تولد، کودکی، تحصیل، ورودش به ارتش و حوادث و رویدادهای دانشکده افسری تا دوره چتربازی و رنجری، ازدواج، حوادث دوران پیروزی انقلاب)، بخش دوم: پس از پیروزی انقلاب تا انتصاب وی به فرماندهی نیروی زمینی ارتش (مطالبی از حوادث کردستان و غائله پاوه و سردشت به همراه شهید چمران و دیگر شهدا و فرماندهان ارتش و سپاه چون: شهید بروجردی، متوسلیان، شیرودی و خاطراتی از بنی‌صدر، فرماندهی سنندج، دوران مجروحیت و ترفیع درجات نظامی، و ...) بخش سوم: دوران فرماندهی نیروی زمینی تا عملیات مرصاد و پایان جنگ (خاطرات و نوشته‌هایی از دوران فرماندهی ایشان در مناطق جنگی غرب و جنوب و عملیاتهای متعدد، بستان، تنگه چزابه و شهید مردانی‌پور، شهید باقری، محسن وزوایی و .....)، بخش چهارم: دو سال پایانی جنگ. بخش پنجم: سرانجام (شامل روزهای آخر قبل از شهادت و نحوه شهادتش به همراه متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت شهادت ایشان و متن یادداشت ایشان پس از رحلت امام (ره). تصاویری نیز درباره متن کتاب به همراه زیرنویس آمده است.

براتون لینک دانلودش گذاشتم مخصوصا برا شما حسن آقا

لینک دانلود کتاب در کمین گل سرخ


در مسلخ عشق