در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

لیمو شیرین تلخ

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

یا انیس من لا انیس له

نگاهی به ساعت کردم، عقربه های ساعت داد میزد که وقت استراحت هست، کتابم را بستم و خسته از دوساعت درس خواندن عصرانه، راهی آشپز خانه شدم.وارد آشپزخانه که شدم ، همه چیز تمیز وسرجای خودش بود.هوس میوه کرده بودم. (پرتقال و لیمو شیرین)

داخل یخچال که زیرو رو کردم چیز دندان گیری نصیبم نشد،شاید هم کسی قبل از من نقشه دستپرد زدن به یخچال را ریخته بوده وقبل از رسیدن من نقشه را به تنهایی عملیاتی کرده،نمی دانم الله اعلم

بعداز اندکی کاوشگری در زمینه کشف میوه ، نظرم به کشو جا میوه ای یخچال جلب می شود،کشو را که میکشم با مقدار نه چندان کم لیمو شیرین ها که کمتر از 2-3کیلو نیستند مواجه میشوم

چندتایی را از روی رنگ وظاهر زیبایشان جدا کرده وراهی اتاقم میشوم

ظرف میوه که تماما حاوی لیمو شیرین هست را روی میز میگزارم،رنگ زرد و زیبای لیمو شیرین ها مرا از خود بیخود کرده وبا ظرافت خاصی پوست میگیرم،ومانند قحطی زده های سومالی شروع به خوردن میکنم .

اواخر لیمو شیرین احساس تلخی در دهانم میکنم،برای خلاص شدن از شر این تلخی دست به دامن لیمو شیرین دوم میشوم شیرینی این لیمو شیرین مرا مجذوب خود کرده ،باز دهانم تلخ میشود وبرای رهایی از این تلخی اجبارا به لیمو شیرین سوم ونهایتا چهارم رو می آورم. اما این تلخی هنوز هم ادامه دارد...

برای رفع تلخی تصمیم میگیرم که قند بجوم و باخوردن قند تلخی دهانم را برطرف کنم.


بعضی مواقع ما انسانها گول ظاهر زیبا و شیرینی ناپایدار گناه میخوریم و گناه می کنیم. اما اندکی بعد از گناه ، تلخی گناه را حس میکنیم اما باز همان شیرینی ناپایدار زیر دندانمان گیر کرده و دوباره به گناه روی می آوریم

وآنگاه که در لجنها وکثافات گناه غرق میشویم وتلخی گناه را از درون درک میکنیم ، بهترین راه نجات برای خلاص شدن از شر این همه تلخی به سوی شیرینی ای به نام توبه روی می آوریم ، اینجاست که خدا تورا دوست میدارد.

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ»        [البقره:222]

خدا وند توبه کننده گان را دوست دارد.

بازی آی! باز آی ! هر آنچه هستی باز آی       گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی

 

      این درگه ما درگه نومیدی نیست                     صد بار اگر توبه شکستی باز آی






ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :(اما خیلی با ربط)

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

  • بگو: اى بندگان من که در جنایت به خویش (به واسطه گناه) از حد گذشتید، از رحمت خدا نومید مگردید، بى‏تردید خداوند همه گناهان را (به وسیله توبه هر چند شرک باشد) مى‏آمرزد، زیرا اوست آمرزنده و مهربان


ببخشید اگه اشکالی داشت به بزرگی خودتون ببخشید.
عجله ای نوشتم خیلی دلم میخواد کمی وکاستی هایش را به بنده گوشزد کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۳
در مسلخ عشق

نظرات  (۳۸)

۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۶:۲۵ مامان محمدمهدی
چه درس خون!!!!
سلام
بنظر من آدمی که در لجنها وکثافات گناه غرقه دیگه تلخی گناه رو(اونم از درون) نمیفهمه دیگه، که حالا بخواد بعدش به توبه هم رو بیاره!!!
______________________________________________________________

سلام ، به قول دوستان بععععله اختیار دارید
سالی یکبار یه همچین اتفاق مقدسی رخ میده که بنده درسمو بخونم ببینم همین یکبار هم شما چشمم میزنید؟؟
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۴۲ بصیرت دل_چشم آبی
سلام.
دوست خوب مطلب جالبی نوشتی. استفاده از مستندات ساده و روان و روزانه برای بیان واقیتی بزرگ و زیبا .
سبک زیبایی دارید .
برایتان آرزویموفقیت می کنم.
راستی
لیمو شیرین میوه ایست مفید برای سلامتی و گوارا برای ذاعقه و ...

______________________________________________________________

سلام، ای بابا اذیتمون نده سبک چیه
بابا ما رو بیخیال شو ما نمیتونیم پا تو کفش بزرگترا کنیم.
ولی یادتون باشه اگه روزی من تو این دنیا نبودم این سبکو به اسم من ثبت کنید وبگید زمان حیاتش برا این که ریا نشه این سبکو به نام نزد
سلام
کم بخور، همیشه بخور
وقتی هر سانس لیمو شیرین خوردنت یه کیلو لیموشیرین میخوری باید هم خونواده برای صیانت از میوه های خونه اونا رو از دسترس تو دور کنن!!
خوب جنبه داشته باش، چه خبره؟! چاهارتا؟!!
مصرع اول نوشتی بازی آی!
برو توبه کن، برو!
یا قمر بنی هاشم
______________________________________________________________

سلام حسن داداش کجایی کم پیدا؟؟؟
نه من با کم بخور همیشه بخور مخالفم، دنیا محل مسابقه هست نخوری خوردن تموم شده...
آخه رنگ لیمو شیرین قشنگ بود دلمو برد.
بله باز آی
از چی توبه کنم ....
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۰۶ کوله بار سفر
سلام
ببخشید ولی جمله بندی تون یکم ایراد داره.فکر کنم.البته این از ویژگی های فسایی هاست که در یک جمله چندین فعل به کار میبرن ولی توی نوشتتون از افعال کمتری استفاده کنید.
باز هم ببخشید
یاعلی
______________________________________________________________
سلام خواهش میکنم، ببخشید دقیقا متوجه عرائضتون نشدم،یعنی اینکه از لحاظ فعلی وبکار بردن فعل در جمله ایراد دارم؟
باشه چشم
شاید همم دلیلش همین هست که شما میگید
خواهش میکنم
سلام
خدا قوت! متن جالبی بود_از چیزهایی که کم تر به اون توجه میکنیم به نتیجه های جالبی میرسید یه استاد داشتیم در نوشتن بهمون گوشزد میکرد(مفهوم صحبتش) که وقتی مخاطبتون رو درگیر متن وحال وهوای متن میکنید سریع کات ندید وتمامش نکنید شاید در مورد مطالب وبلاگ زیاد صدق نکند ولی اگر این متنتون رو ادامه بدید وتشبیه ها رو باز تر کنبدومرطبت کنید به هم جالبترم میشه_ ومن وخدا سکوت کردیم وندای الهی العفو قلبم را گوش میدادیم این بار دستانم ملول وساکت بودند وچشمانم تسبیح گویان با هر قطره ای اشک"الهی العفو"
______________________________________________________________
سلام.
خیلی عالی بود دقیقا یکی از مشکلاتی که در نوشتن دارم همینه که از شاخه به شاخه میپرم و متنمو زود تموم میکنم
خیلی خیلی و باز خیلی نقد بجایی بود
خواهش میکنم اگر در رفع این زمینه پیشنهادی هم استادتون گفتن به بنده هم ارائه دهید
سلام.
خیلی خوب نوشته بودید...چون با نوشته های قبلی تون میدونیم که میخوایید به یک نتیجه اخلاقی برسید شروع،ادامه و پایان خوبی رو داشتید...به امید روزی که با آمدن آقا همه تلخی ها برای ما شیرین شود و به برکت حضور مولا دیگر هیچگاه تلخی گناه را نچشیم.
التماس دعای ظهور مولا...
اللهم عجل لولیک الفرج و الرزقنا توفیق الشهاده...
______________________________________________________________
سلام،واقعا
پس دستم رو شده ،
البته به امید روزی که با آمدن آقا شیرینی ها را بر ایشان تلخ نکنیم
آمین
سلام
به نکته ظریفی اشاره کردید با این حساب توبه مثل قند شیرینه!
فقط در مورد بی ربط باید عرض کنم توی ترجمه نوشتید:
خداوند همه گناهان را (به وسیله توبه هر چند شرک باشد) مى‏آمرزد،
درست متوجه شدم منظورتون اینه که شرک با توبه آمرزیده می شه؟ چون تا جایی که می دونم شرک گناه نابخشودنی است.
با یه مطلب به روزم
خوشحال می شم سر بزنید
یا علی
______________________________________________________________
سلام البته تا جایی این توبه های مثل قند خوبه که به مرض قند تبدیل نشه
بله دقیقا داخل ترجمه ای که بنده از آن نوشتم دقیقا همین را نوشته بود.
ایشاالله بهتون سر میزنم.
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۳:۰۳ کوله بار سفر
سلام
منظورم این بود که در نوشتتون سریع سر و ته جمله رو به هم میارید و یکم ادبیش نمی کنید.
همونطور که فردا گفتن و خودتون هم تایید کردید.میخواید سریع به نتیجه برسید و چیزهای زیادی رو توی نوشته جا بدید.
اما این باعث میشه متن پر از نکات منقطع بشه.یک نکته رو کامل توصیف کنید و برای گنجاندن نکات در متن عجله نکنید.
یاعلی
______________________________________________________________
سلام،بله دقیقا در نوشته هایی که دارم مشکلم همین هست می خوام زود به نتیجه برسم والبته ناگفته نماند از طولانی شدن مطلب هم میترسم.
باشه چشم،سعی میکنم درستش کنم
بازهم تشکر بخاطر نقداتون وپیشنهاداتتون
سلام خوبید؟
راستش به یکی از دوستام می گفتم می دونی گناه چه مدلیه؟
انقذه تسکینه
این هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا درده!

به روزم!
راستی مثل همیشه عالی بود
فقط چرا این کامنت ها اول پست هست
نمی شه بیاد مثل بچه خوب آخر نوشته!؟
______________________________________________________________
سلام
راستی من مدل وارتباط گناه با انقذه نفهمیدم،منظورت به خاطر بد مزه بودن وبد بو دادن هست؟

آخه به خاطر قالب وبلاگ هست
نمیشه که همیشه همه چیز مطابق میلمون باشه بعضی وقتا مثل بچه بد بالا نوشته باشه باحال تره
سلام
عجب مثال زیبایی زدید.دیگه یادم نمی ره یعنی امیدوارم یادم نره.
ممنون از حضورتون
......................
مثل اینکه متوجه خط خطی هایم نشده بودید.
من نمی دونم شما اهل کجا هستید .....آهان حالا فهمیدم توی پروفیلتون نوشته بودید فسا.فسامال استان فارسه دیگه نه؟
من اهل یزد هستم.یزد یک شهر کویری است و مردمان کویر با سخت کوشی و قناعت و قنوتشون از هزاران کیلومتر آن ور تر از شهر توسط قنات برای شهر خود آب جور می کردند.
تا اینکه دولت ،نه این دولت ،دولت سازندگی ،دولت آیت ا... هاشمی رفسنجانی دست به یک کار خارق العاده می زند و رودی را از کوهرنگ به زاینده رود اضافه می کند که این مقدار آب بیاید یزد و سهم ما یزدی ها باشد.ولی مسئولان استان اصفهان در فهماندن این موضوع به مردم شهرشان کوتاهی می کنند و ظالمانه هم آبه سهم کشاورزان شرق اصفهان که جد اندر جد ارثشان بوده است را صرف کارخانجات صنعتی خود می کنند و هم پول ضرری را که به کشاورزان رسانده اسن نمی دهندو
.از طرفی چون در کله این مردم فرو نکرده اند که آبی که از زاینده رود به استان یزد می رود سهم خود مردم یزد است نه سهم مردم اصفهان.و کشاورزان فکر می کنند که این آبه سهمشان می رود یزد و به خاطر همین خوی وحشی گریشان گل می کند و با تراکتور و لودر و ... می افتند به جان تاسیسات آبی که آب سهم مردم یزد را به دستشان می رسانده و آن را خراب که هیچ نابود می سازند.و در حال حاضر ما مردم یزد از سهم خدادادی خود محرومیم و از آب چاهها و قنات های یزد که اصلا قابل شرب نیست استفاده می کنیم و مجبوریم اب آشامیدنی خود را بخریم .
تا اینجا افتاد!
باقی اش در نظر بعدی
____________________________________________________________

سلام پایا درسته؟
بله بنده اهل فسا از استان فارس
تاریخچه شهرتونو برام گفتید
اما البته شاید تعدادی از مردم خرابکار این کار کردند چون مردم اصفهان هممثل شما یزدی ها خوب وبا عقیده هستند
متاسفانه تعداد اندکی بدی میکنند وپای همه نوشته میشود.
باز هم سلام
خب این هم باقی اش
خب ..
در همین روزهایی که آب سهم مردم یزد قطع بوده است ،خدا رحمتی می کند و بارانی فرو می فرستد چنان و بنده پشت فرمان ماشین ذوق می کنم و دلگفته ای می گویم و می شود آنچه در وبم هست.
به قول دوستانی بریتشمان اوکی؟
حالا چرا نوشته ام حسینیه ،شما در ایران زندگی می کنید؟
یعنی نمی دانید که حسینیه ایران کجاست؟
عزیز دل من کمی در اینترنت سرچ کنید خواهی دید که یزد معروف است به حسینیه ایران و چون ایران حسینیه جهان است پس یزد می شود حسینیه جهان
حالا چرا ؟
چون شبی نیست که در یزد مراسم عزاداری امام حسین (ع)برگزار نشود.
افتاد؟

اگر بازهم نیافتاد بگویید بیاندازمش.
ضمنا یا افتخار لینک شدید به شرط آنکه لطف کنید و بهمان سر بزنید
یا حق
____________________________________________________________
بازم سلام
آهام افتاد دیگه نیازی به انداختن شما نیست
نمیدونستم تشکر که به بنده یه چیز جدید بهم یاد دادید

ایشالا که باران رحمت ادامه داشته باشه هم برای شما هم برای ما وهم برای ایران
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۴۷ فاطمه ی خدا
سلام.خیلی زیبا بود و به نظر من همین سبک نوشتنتون باعث شده بیشتربه دل بشینه.
چقدر خوبه که توی این سن و سال به این مسائل فکر می کنید و به این زیبایی توی مسائل دینی پیاده ش می کنید.قلمت در راه قرآن شهدا و اهل بیت مستدام.
به منم سربزنید خوشحال میشم.
______________________________________________________________
سلام،واقعا؟ یعنی همین سبکو ادامه بدم؟؟؟؟
اونقدر هم سن وسالم کم نیستا
ایشا الا
به روی چشم
سلام
تا حالا شده کسی ساز مخالف بزنه در مورد مطالباتون؟نه اینکه نقد نوشتاری کنه با عقایدتون چندان موافق نباشه از یه دید دیگه ببینه؟؟شما چکار میکنید اون لحظه؟؟
______________________________________________________________
سلام ، نه فکر نکنم که تاحالا شده باشه
هیچی هرکسی دید خودش داره وعقاید دیگران برام مهم هست
سلام.
تلنگرخوبی بود.
موفق باشید.
یاعلی
______________________________________________________________
سلام
همچنین
شهدا شراب حضور یارراسرکشیدند ولاجرم در پی نوشیدن این شراب باید ترک سر کرد آری این پیکرها بی جان گواه این ادعا است روحشان در ملکوت وجسمشان در خاک ماند هر چیز وکسی به سوی هم سنخ خود باز می گردد و (انالله وانا الیه راجعون)باز گواه این ادعا است آنها از سنخ نور بودنند وبه منشاء نور باز گشتند مرغان خوش الحان ملکوت بودنند که به منزل جاودانی خود عروج کردنند آیا پرنده ای دید ه ای که قفس را باخود بردارد وببرد
______________________________________________________________
سلام این همه جملات قشنگ از کی بود؟ از خودتون بود؟
سلام بیا آپم
______________________________________________________________

سلام نمیام ، هروقت یاد گرفتی مطلب یکی رو خوندی وبعد نظر براش بزاری اون وقت میام
حالا التماس نکن شاید یه سر بیام
شب خوشبختی :

مـطرب بزن آهنگی ، امـشب شـــب خوشبختیست

امـــشب شـب پایان درد و غـم و هم سختیست

امشب شـب وصل یار ، امشب شــب مـهمانیست

امشب شــب آرامـــش ، آرامــش طـــــوفانیست

طـــوفان نگاه یار ، هــــوش دل مـــــن بـــرده است

شاید که صـــدای یار ، بر گوش دلم خورده است

لعل لـــــب و مــــوی او ، چشمان مرا بسته است

او شیشه ی عــمرم را دزدیده و بشکسته است

زلـــــفین ســـــــــــــیاه او دل بــــــــرده و ایــمانم

مــن عاشق او گـشتم ، مــن با دل و هـم جانم

رویش ز دل زارم همچون گـــل و چون مــاه است

او مــــرهم زخــــــم دل ، دل پر ز غـم و آه است

ای کاش به وصـــل او ، هـــجران بشود خاموش

او یار دلـــم گــــردد و گـیرمش در آغــــــــــــوش !

سلام

مشخصات رو برام بذار تو وبلاگم شاید یه کاری کردم !


____________________________________________________________
سلام محمد چه باصفا توصیف کردی
دلمون کشید شعر بگیم

۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۱۵ فاطمه ی خدا
سلام من جسارت نکردم که سن شما کمه یا هر چیز دیگه،منظورم این بود که در سنین جوانی این طور فکر کردن خوبه...
در جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست/ورنه هر گبری به پیری میشود پرهیزکار
موفق باشید
بهشت نصیبت
______________________________________________________________
سلام
نه خدا نکنه من هم منظورم این نبود که جسارت کردید
بله در جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست، دعا کنید که پاک بشم
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۱۷ مامان محمدمهدی
سلام
عکسو دیدیم(من و پدر محمدمهدی).از نظر باباش شباهت وجود داره اما بنظر من نه خیلی
______________________________________________________________
سلام
من که اولش دیدم فک کردم خود محمد مهدی هست اما بعدش خوب که نگاه عکسش کردم گفتم نه شبیهش هست
خب وقتی شما که مادرش هستید میگید نیست ،حتما نیست!!!
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۱۸ بصیرت دل_چشم آبی
امام مهدی عج :

به درستى که من سبب آسایش و امنیّت براى موجودات زمینى هستم ،

همان طورى که ستاره ها براى اهل آسمان أمان هستند.
______________________________________________________________
سلام
تشکر
سلام...عالی بود




سلام چقدر عالی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
ممنونم ازحضورتون...
پست خیلی جالبی بود...
.
.
.
دعامون کنید




سلام ممنون از حضور خودتون

باید برید توی صف صف شلوغه نمیرسم دعاکنم
سلام به روزم!




سلام تشکر باشه میام
سلام سید برو با این کمت گشنو سیدو این همه گشنه بازی خجالت داره والله
یکم از فقیر فقرای فسا یاد کنی بد نیستا
راستی شما سیدا به چی میگین گناه
گناه این دوره زمونه مثل فل فل میمونه که هم زمان درون و بیرونت رو آتش میزنه
حالا بگو چرا نظر نمیزاری اینم نظر بیا تا آخر داستان رو برات نوشتم بیا و بخون
راستی تو شیراز بیمارستان امامی هم مشاهده کردم یادت نره برام وقط بگیری ازش التماس دعا یا علی ع





سلام حامد جان زشته اینجا فضای عمومی
حالا خوبه همه منو میشناسن که چه منش بلند وبزرگی دارم اما خوب نیست اینصفات را به کسی بچسبونی

از دید شما مثل فلفل هست از دید من لیموشیرین تلخ هست
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۳۲ ⓿⏝⓿وب سایت عاشق یک لحظه نگاهت⓿⏝⓿
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه‌های شسته، باران‌خورده پاک

آسمانِ آبی و ابر سپید

برگ‌های سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمۀ شوق پرستوهای شاد

خلوتِ گرم کبوترهای مست



نرم‌نرمک می‌‌رسد اینک بهار

خوش به‌حالِ روزگار



خوش به‌حالِ چشمه‌ها و دشت‌ها

خوش به‌حالِ دانه‌ها و سبزه‌ها

خوش به‌حالِ غنچه‌های نیمه‌باز

خوش به‌حالِ دختر میخک که می‌خندد به ناز



خوش به‌حالِ جام لبریز از شراب

خوش به‌حالِ آفتاب



ای دلِ من، گرچه در این روزگار

جامۀ رنگین نمی‌پوشی به کام

بادۀ رنگین نمی‌بینی به‌ جام

نُقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن می که می‌باید تُهی‌ست

ای دریغ از تو اگر چون گُل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای‌ دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار



گر نکوبی شیشۀ غم را به سنگ

هفت‌رنگش می‌شود هفتاد رنگ

فریدون مشیری






خیلی خیلی قشنگ بود

تقدیم به خودت
ممنون
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۰۵:۴۸ کوله بار سفر
سلام
انگار طعم لیموشیرین هنوز زیر زبونتونه..
جایی که عقل هم عاشق می شود......... به روزم
یاعلی





سلام،بد جوری دنبال قند میگردم
اومدم خوندم
اما فرصت نکردم نظر بگزارم
ایشالا به زودی نظرم میزارم
سلام
بسیار زیبا

یا انیس من لا انیس له





سلام نه تا اون حد

بله یا انیس من لا انیس له
سلام
بروزم با "یک روز همنوا با شیعیان مظلوم پاکستان"




سلام ببخشید کمی دیر خدمت میرسم ولی میرسم دیگههههه

۲۰ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۵۳ بصیرت دل_چشم آبی
سلام

با مطلبی در باره ازدواج به روزم.
خیلی دوست دارم در بحث مشکلات ازدواج شرکت کنید و نظر بدین
منتظر حظورتان هستم
یا علی




سلام به روی چشم
سرمیزنم
ولی فک کنم خیلی نتونم تو بحث شرکت داشته باشم

۲۰ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۳۹ آهسته عاشق می شوم
خدا گوید: تو إی زیباتر از خورشید زیبایم...
تو إی والاترین مهمان دنیایم...
بدان آغوش من باز است...
شروع کن یک قدم با تو؛ تمام گامهای مانده اش با من...
.
.
.
التماس نور






سلام
چه عالی نوشته بودید
مخصوصا آخرش
التماس نور
سلام.....
ممنون که به ما سر زدی....
مطلب خوبی بود...
البته در مثال ردن جای مناقشه نیس.....ولی قیاس جالب تری پیدا میکردید...
البته هدف رسوندن منظور بود که رسید....









سلام من که مثال نزدم
اما دیگه مثالی از این بهتر بنظرم نرسید
بازم چشم تو مطالب آتی سعی میکنم بهتر بشه


۲۲ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۲۶ محمدابراهیم باغبان
سلام
تلخش هم خوبه
تلخی که طعم بدی نیست





سلام

آره حرف شما هم درسته ولی باید ببینیم از چه منظری به تلخی نگاه کنیم

نمی دانم از ابر چشمانم بنویسم

یا از

آتش سینه ام !

نمی دانم چرا اما هر دو سوزانند !





سلام دادش هردو رو بنویس اما حواست باشه نسوزونتمون

۲۵ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۵۳ آهسته عاشق می شوم
خار در چشم این کوچه ها اگر برای آمدنت جارو نشوند.
خار در چشم این دقایق اگر تو را آرزو نکنند.
خار در چشم این روزگار اگر امید آمدنت را ناامید ببیند.
.
.
.
کجایی ای روز اجتناب ناپذیر؟؟؟
http://ziyafatname.blogfa.com/post/530





خار در چشممان اگر برای آمدنت خودمان را درست نکنیم
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۰۴:۱۹ ⓿⏝⓿عاشق یک لحظه نگاهت ⓿⏝⓿
سسسسسسسسسسسلام
پیشاپیش عید نوروز را به شما تبریک می گویم واز خداوند سالی سرشار از سلامتی وشادی وموفقیت وسربلندی برای شما خواستارم

دوقدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم درچشم بهاری دیگرتحفه ای یافت نکردم

که کنم هدیه تان یک سبدعاطفه دارم

همه ارزانیتان







سلام،پدر این شکلکا در آوردینا
همشونو به خط کردین

ایشالا که شماهم سال خوب وخوشی داشته باشید
دعوت نامه:

سلام
اگه دوست دارید سال تحویل شهدای عاشورا و شهدای کربلای ایران رو زیارت کنید،
به وبلاگ فانوس شب تشریف بیارید
و همراه ما،زیارت وارث و زیارت شهدا رو در ابتدای سال،قرائت کنید.
و از خدا بخواهید تا به حق این عزیزان،ظهور امام غایب مون رو در این سال قرار بده.
تا از ثواب زیارت این بزرگواران بهده مند شویم.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر سر بزنید:
http://fanous-e-shab.blogfa.com/

عیدتان مبارک.
التماس دعا





سلام کارزیبایی کردید،ایشالا که شهید بشید
اما فک کنم سعادت نباشه لحظه سال تحویل خدمت برسم
اما سعی خودمو میکنم که باشهدا باشم
۰۴ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۷ معبر سایبری فندرسک
سلام دادا عیب نداره هرکاری دوستدارین با قالب انجام بدین. آموزش تغییر هدر هم در لینک زیر هست

http://sayberi174.persianblog.ir/post/1031/
ای تو مینویسم ...

بمان در کنار من

تا مانند کودکی سر به هوا شویم

بیا باهم زندگی را بازی کنیم

با من بیا

بیا تا دنیایمان را نقاشی کنیم

من تو را رنگین کمانی میکنم

و تو بر آسمان دلم رنگ آبی بزن





سلام،عیدتون مبارک باشه
چه زیبا توصیف کرده بودید
شاعر خوبی میشوید،احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">