در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

درد له شدن

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

درد له شدن

مورچه ای به خود مینالید:

« از درد له شدن زیر پای آدمها »

.

کاش روزی برسد برای جلو رفتنمان پا روی هر چیزی نگذاریم،حتی عقاید.

.

نظرات  (۱۷)

۰۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۶ رزمنده ..
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

عرض کنم که  دو تا بحث شد...یکی از جانب مورچه و یکی از جانب آدمه...

و البته گاهی عقاید شخص از پایه ایراد داره...پس باید پا بذاره رو اون عقیده تا بالا بیاد وگرنه غرق میشه...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

خدای من

چه جمله پر مغزی"کاش روزی برسد که برای جلورفتنمان پا روی هرچیزی نگذاریم، حتی عقاید"

۰۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیوار کوتاه تر از عقاید برای بعضیا نیست
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۸ رنگ خدایے . . .
اگر خود را نسازیم آن رو نخواهد آمد...

سلام 
به روزیم با: 
اسمش بد در رفته!!! دی

آقا دلیلی نداره شما با فساد مخالفت کنید، ما با محتوای فساد مخالف نیستیم، اسمش بد رفته!!!
اسمشو عوض کنید درست میشه!!! مثل خیلی از تحولات دیگه که در زمینه ی تغییر نام واقع شد باید در این مورد تجدید نظر بشه.

مثلا «رقص» اذعان دارید که واقعا چه کار زشتی است ولی وقتی تبدیل به «حرکات موزون» می شود اصلا ماھیتش فرق می کند و ھمه علاقمند می شوند آن را تماشا کنند.
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۳ عامو مرتضی
سلام

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است

ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است 

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری

دانی که رسیدن هنر گام زمان است

تو رهرو دیرینه ی سرمنزل عشقی

بنگر که ز خون تو به هر گام نشان است

آبی که برآسود زمینش بخورد زود

دریا شود آن رود که پیوسته روان است

باشد که یکی هم به نشانی بنشیند

بس تیر که در چله ی این کهنه کمان است

از روی تو دل کندنم آموخت زمانه

این دیده از آن روست که خونابه فشان است

دردا و دریغا که در این بازی خونین

بازیچه ی ایام دل آدمیان است

دل بر گذر قافله ی لاله و گل داشت

این دشت که پامال سواران خزان است

روزی که بجنبد نفس باد بهاری

بینی که گل و سبزه کران تا به کران است

ای کوه تو فریاد من امروز شنیدی

دردی است درین سینه که همزاد جهان است

از داد و داد آن همه گفتند و نکردند

یارب چه قدر فاصله ی دست و زبان است

خون می چکد از دیده در این کنج صبوری

این صبر که من می کنم افشردن جان است

از راه مرو سایه که آن گوهر مقصود

گنجی است که اندر قدم راهروان است

هوشنگ ابتهاج

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹ مامان محمدمهدی
آمین
ان شاء الله
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۲ عین صـاد
رسمِ شیعه را بر مِهربانى و محبت بنا ساختید و همه را مبهوت جمال و جلال خود ساختید!...
جهانى؛ وابسته ى مکتب تان است و دل باخته ى مذهب تان!...
شما چه کردید که عالَمى، ریزه خوارِ آستانِ با کرامت تان است؟!...
سلام! عاشقان؛ عیدتان مبارک!... هفدهم ربیع الاول سالروز میلادِ حضرت پیامبر و رئیس مذهب حقه ى تشیع، تهنیت باد!...

http://bayanbox.ir/view/7705992565453862182/ahrargroup-214.jpg
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۸ هائوژین ......
  رهبر معظم انقلاب :
مردم ما در مقابل فتنه،
خودشان به پا خواستند!
نهم دی در سرتاسر کشور ،
مشت محکمی به دهان فتنه گران زد!
این کار را خود مردم کردند!
این یک حرکت خودجوش بود!
این خیلی معنا دارد!
این نشانه ی این است که این مردم بیدارند!هشیارند ....

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


سلام
ممنون از حضورتون و ممنون از اینکه هنوز ذره را فراموش نکرده اید
یا علی
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۴ مداد کوچک
کاش ...
روز،حلقه‌ی آتشینی به من داد،شب ،شمد پاره روشنی از گل ها،روز،پیراهن دست دوزی از جرقه خورشیدها به من داد،شب، شب پره‌ها ، بر چرخ سفیدشان تا سپیده مرا بر کرانه آسمان چرخاندند، هنگامی که سوال کرده بودم:به چه کار من می‌آئید

روز و شب ، به چه کار من می‌آئید! " محمد شمس لنگرودی "


پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۵ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir

ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

یاعلی
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۳ عطار کوچولو
انشله پا روی "عقاید درست" مون نذاریم.

حق؛
پاسخ:
انشاءالله
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۹ سیدِ علوی
سلام علیکم
وبتون زیباست و دوست داشتنی.

ممنونم از حضورتون.
یاعلی
پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۱ پریســـا عسڪری
خیلی سخته که تو این شرایط پا رو عقاید نذاشتن
مثلا من خودم خیلی چوب ِ بعضی از اعتقاداتم رو خوردم .. چون جامعه دیگه اون رو نمیپذیره .. متاسفانه
اعتقادات هر کس باورهای ذهنیشو میسازه . باورها هم هویت فرد رو .. اگه اونا زیر پا برن، در واقع هویتمون خدشه بهش وارد میشه به عقیده من
پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر از حضورتون/
همیشه ؛ انسان هایی که پای عقایدشون می ایستند؛ چه باطل و چه درست؛ قوی ترین انسان ها هستند.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۱ رایحه بانو
++++++
پاسخ:
سلام علیکم؛ ممنون از حضورتون
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۸ رفیق خاموش
کاش...!!!

سلام:خدا قوت نوشته ها جالب و جذابند موفق باشید
پاسخ:
سلام تشکر از حضور و لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">