در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

موضوع انشاء : تعطیلات عید خودراچگونه گذراندید؟؟؟

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ



قبر شهید گمنام

این مرد هم برام جالب بود وقتی که داشت سبزه ها رو از دخترک میخرید دلم میخواست عکسشو بگیرم

وقتی سایت سلام فسا رو دیدم خوشحال شدم دوستان عکسشو گرفته بودند

سفره هفت سین آماده شده توسط موسسه فرهنگی یوسف حسن



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۱
در مسلخ عشق

نظرات  (۴۲)

۱۲ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۰۱ بهار (اندیشه الماس خیز )
زندگیتان لبریز از رحمت الهی

سال نو مبارک





سلام
سال نوشماهم مبارک باشه
۱۳ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۵۰ پرواز بی پروا
سلام سید جان.شاید باور نکنی اما دقیقا دیروز منم به همین مدل موضوع فکر میکردم که بلافاصله بعد از تعطیلات اولین موضوع انشا همین هست، که البته بسیار هم جذاب بود.
راستی امسال موقع تحویل چهارشنبه بودا.(اگرم بنا داشتی طنز بنویسی لااقل من متوجه نشدم)
سید قشنگ توصیف کردی اون قسمتی که عجله داشتید(مخصوصا عمه خانم.یاد اون جمله معروف افتادم که میگه:الا ننه نونو نی نه!) برا رفتن به امام زاده حسن(ع). و همچنین نشون دادن اون طفل معصومی که سبزه فروش بوده.
در مورد سال تحویل و تعطیلات هم که میدونی،لحظه سال تحویلم بی نظیر بود.اول احساس میکردم چون کنار خونواده نیستم شاید خوش نگذره منتها قضیه غیر از این شد.در کنار دوستان سرباز و فرمانده ها واقعا لحظات فوق العاده ای سپری کردیم و از الان دارم غبطه ی این رو می خورم که سال دیگه اونجا نیستم.
در مورد تعطیلات هم که همه چی خوب بود تا لحظه ای که اعلامیه فوت استاد رضایی رو توی شاهزاده قاسم(ع).انگار غم تمام عالم رو برداشتن و دو دستی زدن تو سرم. واقعا حیف بود.
برای شادی روحشون خوندن حمد و سه سوره فراموش نشه.




سلام عزیز برادر
آره اشتباه از من بود فکر 13بدر بودم که یکشنبه یادم نبود داشتم در مورد سال تحویل مینوشتم.درست شدجالب اینجا بود که کسی جز شما به این نتیجه نرسیده بود

من هم با جمله شما یاد اون جمله معروف افتادم.(والا با این نوناتون)
خدا رحمتش کنه
دیشب که تعریفش میکردی خیلی بهش غبطه خوردم
سلام سید
این انشات که در مورد عید نبود!! در مورد سال تحویل بید
بچه خجالت بکش تو چه کار دختر مردم داری؟! این از اول سالت...وای به حالت تا آخر سال
ا’لا دیدی یادم رفت بگم چرا ای ادامه مطالبش بالو هس؟!





سلام خطرناکه حسن ،خوبی برادر؟
سال تحویل جزو عید نیست؟هام
دلم میخواست خاطرات تلخ وشیرین عید امسالو بنویسم اما چون طولانی میشد از خیرش گذشتم.
همش تقصیر تو وکتاب هزاروسیصد بود.
۱۳ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۴۷ آهسته عاشق می شوم
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...
مرحوم قیصر امین پور





پس حسابی به شما هم خوش گذشته
سلام
راستش عید امسال من یکم عجیب بود...
این 13 روز در راه شیراز -فسا و مشقول راضی کردن اطرافیانم برای وصلت دوتا جوون بودم.
میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست.فکر کنم امسال رو کلا بیفتم تو کار خیر انشالله که به خیر بگذره
یاعلی





سلام، مبارک باشه پس حسابی عید امسال بخاطر کار خیرتون بهتون خوش گذشته.
ایشالا که پای هم پیر بشن.
امام صادق علیه السلام
اگر انسان مؤمنى به بلا و مصیبتى گرفتار شد ، و بر آن صبر نمود ، اجرش مانند اجر هزار شهید است





سلام
تشکر از احادیثی که کامنت میگذارید استفاده میکنیم
ایشالا که خود معصومین اجرتونو کامل بدن
سلام. من از حقیقت داستان "دو قورت و نیمش باقیست" که در وبلاگ دوستانه اورده شده، بیخبرم ولی تا جایی که اطلاع دارم در کتاب درسی جدید دبستان (چهارم یا پنجم) هم آمده است! به هر حال من آدرس وبلاگی که از انجا این مطلب را برداشتم نوشتم. ممنون از توجه تان.





سلام،ممنون،دلیل اینکه پرسدیم میخواستم یک جایی ازش استفاده کنم نیاز به منبعش داشتم
پس تو کتاب ابتدایی هست
بازم تشکر
صبر اوج احترام به قوانین خداوند است





به گلاب گفتم : خوشا به حالت ؛ چه خوشبویی!

گفت : گل بودم ، به دست روزگار چیده شدم و در کوره اش سوختم ؛ سوختم و سوختم ...

ولی با متانت صبر کردم .

کوره ی پاتیل که خاموش شد ...

خالص شده بودم و عزیزتر از پیش و مانا ...
امسال بهترین سال خواهد بود ما ر بر روی گنج میخوابد امسال میخواهم قد تمام عمرم گنج جمع کنم





سلام،ایشالا که گنجاتون از نوع گنجهایی باشه که اون شما رو نگه میداره نه اون گنچ هایی که شما بخواهید اونو نگه دارید.
هـــــیـــــچ وقــــت

اشــــک اونــــی که دوســـــش داری رو درنــــــیار...

چـــــون ممــــکنه هـــــــمراه اشــــــکاش

از چشـــــمش بیوفتی...




اعتماد به هرکس پیش از آزمایش وی نشان درماندگی است.
نهج البلاغه حکمت384
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۲۴ علی احمدخانی (گیلان)
سلام بر شما
سال نو شما مبارک

یاد همه اسیران خارک علی الخصوص شهدا گرامی باد
آنها که با خلوص نیت عزیز تریان سرمایه شان( جان ) خودر ا نثار دوست کردند
و درود و رحمت بی پایان خداوند بر شهیدان گمنام زمینی و شاخته شدگان آسمانی





سلام بر خودتان
ممنون ایشلا که سال شما هم نو باشه
بعله .ولی گمنامی حال و هوای دیگری دارد.
سلام
انشالله سال خوبی رو شروع کرده باشید
توصیف زیبایی بود از لحظه تحویل سال.با تمام تلخی ها گذشت وبه خاطرات پیوست امید که زیبایی ها در انتظارمان باشد ولی سال جالبی بود





سلام،کم کم داشتیم نا امید میشدیم گفتیم جناب فردا دیگه رفتن که رفتن وپشت سرشون هم نگاه نکردن.
بعله برا من یکی که سال 91 تلخی ها وشیرینی های زیادی داشت
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۱۲ محمد رضا طیبی
وبلاگ خوبی دارید .ما شما رو در وبلاگمون لینک کردیم خوشحال می شیم شما هم ما رو لینک کنید.مدیریت جامع ترین وبلاگ مذهبی تشیع در دنیا





سلام باکمال میل لینک شدید ایشالا که موفق باشید
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۵۵ مامان محمدمهدی
سلام
انشاءالله امسال، سال خوب و پر از خیر و برکت برای شما و خانواده محترم خاصه عمه خانوم باشه.
من امسال کلی با بابای محمدمهدی شرط کرده بودم که اصفهان دیگه دید و بازدید فامیل نریم و بجاش محمدمهدیرو ببریم بگردونیم.اولین جایی که رفتیم باغ گلها بود اونجا بقدری محمدمهدی سر آب و آب بازی تو حوض های آب ادا اصول ریخت که دیگه باباش حاضر نشد بخاطر آبروش دیگه مارو جای دیگه ببره و بقیه مسافرتمون تبدیل شد به دیدن عمو و دایی و...



سلام،ایشالا مخصوصا عمه خانم
حالا خودتونو خیلی هم ناراحت نکنید،یکی از خوبیهای این دید و باز دید ها اینه که محمد مهدی بچه های عمو ودایی میشناسه
یکی از دوستان تعریف میکرد میگفت امسال بعد از 27 سال یکی از پسر عمو هامو تازه دیدم.
سلام
یه سوال!توی جمله الا دیدی دیر شد.الا یعنی چی؟خداییش نفهمیدم .مربوط به اسمتونه؟
یه سول دیگه! من هنوز لزوم تاکید شما بر روبوسی با محارم رو نفهمیدم.
کلک نکنه اون وسط مسطا دسته گل آب دادی که هی می گی کی بود کی بود من نبودم!
برای من هم نوروز خوبی بود . البته اتفاق خاصی توش نیفتاد و سال تحویلشم تکراری تکراری بود.آخ نمی دونی که چقدر دلم برای سال تحویل 91 م تنگ شد.قضیه اش رو برات تعریف کرده بودم دیگه نه؟
یا حق





سلام
هه هه نه لفظ الا تکه کلام همه فسایی هاست و ناخودآگاه بعد از چند کلمه این کلمه را به کار میبرند.مثل همین جمله الا دیدی دیر شد
چقدر سوال میپرسی،نه برادر این تاکید حالت پیشگیری قبل از درمان داره
مت تاکید کردم که یه وقت کسی نگه اون وسطا دسته گل به آب دادی مثل اینکه همین این تاکید کم بوده باید بیشترش کنم.

ایشالاکه سال دیگه شاهد سال تحویل جدیدی باشی،آره گفتی که حرم حضرت علی بودی وبرا ماهم دعا نکردی مگه نه؟
سلام
قبل از ایام عید لحظات خودم را در خلیج فارس گذراندم به مدت 5 روز لحظه ی تحویل سال هم زیبا ترین لحظه ی عمرم بود زیرا اولین عیدی بود که من خودم را پیدا کرده بودم . عید هم بسیار خوب بود بعد از سال تحویل چندساعتی بعد خبر فوت یکی از اقوام رسید با اینکه این فوت کمی عید مارا به لرزه در آورد اما تلنگری عظیم با این فوت به من خورد ..... بعد از چندروز راهی سرزمین نور شدم و پرسشی مرا در بر گرفته بود من ... من ... من که 7 روز پیش آنجا بودم چه شده است که دوباره راهی سرزمین نورم و این بار روزهای سفر بیشتر شد انگار که شهدا دوست داشتن بیشتر پیششان باشم و رسید به 7 روز و اینک جواب پرسشم را یافتم .....
و دوباره متولد شده ام
و راست است که میگویند دل به دل راه دارد





سلام،خدا رحمتشون کنه
خوش بحالتون شهدا حسابی تحویلتون گرفتنا وشدید مهمون ویژه شهدا انشاءالله که همیشه مهمون همچین میزبانایی بشید.
وبازهم خوش بحالتون که دلتون به خوب دلایی راه داره

سلام.
موضوع جالبی انتخاب کردید و زیباهم نوشتید.
امیدوارم امسال سال خوبی براتون باشه.
ما هم امسال گلزار شهدا بودیم....چه صفایی داشت.....


التماس دعا...
یاعلی....





سلام علیکم،خواهش میکنم
چشمتون زیبا دیده
خوبه پس شماهم امسال مثل ماسال تحویل مهمون شهدا بودید!!!
سلام
انشاء الله که سال خوبی میشه.
در دردها دوست را خبر نکردن.خود نوعی عشق ورزیدن است.
انشاءا... در شادیها..........
بابت عکسها خیلی ممنون دلمون بیشتر تنگ شد.
یاعلی




سلام،البته دوستی فقط به شریک شدن در شادیها نیست،چون اکثر دوستی های این دوره زمونه شده دوستی شادیسم.
یادش بخیر قدیما،شماها یادتون نمیاد...
قابلب نداشت،میتونید یه تَــک پا بیایید وخود گلزارو ببینید واز دلتنگی بیایید بیرون
باسلام پست جالبی بود... اگه بخوام مختصر و مفید بگم امسال من یه کمی متفاوت تر و بهتر شروع شد...سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشید....و...ظهور خورشید پشت ابر...لحظه هاتون خدایی....





سلام،ایشالا که همیشه سالهاتونو متفوت تر وبهتر شروع کنید
انشاءالله
سلام حاجی خوبی می بینم که در نبود ما خوب داری جولون میدی بابا دمت جوششششششششششش
التماس دعا داریم





سلام ابوطالب جون چیطوری انگار دست از فیس بوک کشیدی ویادی از رفقا کردی.
ماکوچیک شماها هستیم.
ای بابا به این جوشی؟
التماس دعا یادتون نره
سلام.
ما هم امسال گلزلر بودیم.
عجب صفایی داشت...
یاعلی




سلام،مثل اینکه وبلاگ نویسان فسایی همه سال تحویل گلزار بودن.
سلام
الا دیدی دیر شد!!! (16 بار)

ممنونم بر شما هم مبارک






سلام،غریب چطوری برادر یا اخی ، خوشندک؟اشلولک؟
هاها دوتا کلم عربی یاد گرفتم اگه معنیش ندونستی بگو تا برات بفرستم

بچه شونزده بار گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟جلل خالق میگن پیدا نمیشه ها
سلام
به روزم با پستی در مورد از انچه خوانده ام
تشریف بیاورید حتما
یا حق





سلام، همیشه گفت دست هیچکسو پس نزن،به روی چشم اومدم برادر
سلام..موضوع انشاء را برای کسانی بنویسیم که هفت سین هرسالشان را با سین سرطان آغاز میکنند......درپناه حق




سلام،فکر جالبی بود،البته اگر این نوشتن ما بتواند کمکی به آنها باشد
شما و نوع نوشتنتون منو یاد یکی از دوستانم در نت انداخت.
4سال پیش
باید بگم ک واقعا دهه هفتادیا با تمام ادما فرق دارن
اصلا قلمشونم متفاوته.
همیشه وقتی معلم میگفت درمورد عید خود را چگونه گذراندید بنویسید غصم میشد و از بابام میخواستم این زحمتو ب دوش بکشه...
یادش بخبیر





سلام؛
یعنی از روی نوشتنم معلوم شد من دهه 70 هســـــــــــــــــــــــــــــتم؟؟؟؟؟؟؟
البته با قلم توی دفتر مینویسم وبا کیبرد توی نت باید تصحیح کنید کی بردشون متفاوته!!
یادم میاد یکی از دوستان اول راهنمایی همین کارو کرده بود وبابای بیچارش یادش رفته بود از زبون بچش بنویسه ، از سرکار رفتنای تو عیدش از خرجی دادنها وعیدی دادن هاو..خلاصه وقتی این دوستمون خوند معلم کمکی اونو نوازش کرد...
میخوام بنویسم همه هم بهم میگن برم یا دوبلور شم یا نویسنده میگن صدامم خوبه البته میگن میخوام یه کتاب بنویسم کلی ایده دارم اما نمیدونم از کجا شروع کنم انقدر فکر تو سرم دارم که همش در هم رفته





سلام،آفرین ایشالا که به اون هدفی که میخوای و به صلاحت هست برسی ودر آینده ببینیم یکی از نویسندگان متعهد در عرصه فرهنگی باشید اگه کتابی هم نوشتید بگید تا بریم بخریم.
سلام!
سال نو تریبک و البته الان ایام تسلیت!
سال پر برکتی باشه براتون
ممنون که به وبلاگم سر می زدین .
خوب تعطیلات عید با سبزی پلو ماهی شب عید شروع شد که من زور خستگی غذا را نجویدم و تیغش در گلویم ماند و خودتان حساب کنید در حضور 7 بچه ی زلزله آیا صدای سرفه شما به گوش کسی می رسد؟! خیر نمی رسد و بغل دستی کم کم از لبو شدن چهره تان پی می برد و . ..
بعد هم به صله رحم هایی که گاهی چون زهر تلخ می بودند! و سفر دقیقه نودی به طالقان و مینیاتور کشیدن روی تخم مرغ گچی و سفر گله ای به شمال و باز زدن دو کارتن صدف (جهت استفاده در کارهای هنری) و سوخزیدن گوشه مانتو وسپس چادر مشکی 270 هزار تومانی به آتشی که داماد گرام در جنگل روشن نمودند و پس از آن هم سوراخ شدن کف کفش بادی تان به ساقه های تیز چای !
اضافه کنید به این ها نخریدن روسری ای که دوست می دارید را!
و در ادامه شما هستید در مقابل قوم گشنه ی سیری ناپذیر گنده دماغ پر توقع که برای پس دادن بازدید می آیند و آشپزخانه پنی که به همه جهات دید دارد!
در تمام این مدت هم استرس ناشی از درس های عربی و فقه نخوانده خودتان + تراز افتضاح خواهر کنکوری تان را هم اضافه کنید!
با طور کلی ما تعطیلات عید را به خالی کردن تمام محتویات دلبند جیب ، در حلق فامیل گذاراندیم!





سلام،همچنین ایشالا سال خوبی داشته باشید.واین ایام خاص رو بتونید استفاده کنید.
من که وقتی خاطره عیدتونو خلاصه خوندم،خندم گرفت امیدوارم که همیشه سالی به این شادی داشته باشید.اما مثل اینکه خودتون ظاهرا از این همه اتفاقاتتون ناراحتید.
۱۷ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۳۴ وبلاگ رهبر عشق
با عرض سلام و تسلیت
آدرس وب "رهبر عشق" به www.molay.ir تغییر یافت.
از شما بزرگوار درخواست میشود،در صورت امکان لینک وبلاگ را به دامنه ذکر شده تغییر دهید.
با تشکر
موفق و سربلند باشید
....
این پیام توسط نرم افزار و به صورت گروهی ارسال شده است.
در صورت اسپم بودن از شما عذر خواهی میکنم.




سلام،همچنین
ببخشید حالا بما بگید دقیقا این نرم افزار عذر خواهی کرده یا خود شما؟؟؟
علیکم السلام
چشاتون قشنگ میبینه
درددل مگه جالب میشه....درده....دردآوره ن جالب
اون لحن بیان شماست ک خیلی جالبه
شاید ولی من بیشتر ب خاطر فشاری ک رو اون آدمکس یا برا نشون دادن خط خطی بودن ذهنم این عکسو انتخاب کردم
منم اون موقع ک این پستو نوشتم اعصابم خراب بود دیگه البته الان توپم
ن میدونید منظورم این بود ک ما دهه هفتادیا خیلی با بقیه دهه ها متفاوتسم
هرکی حرفامونو میشنوه فک میکنه خیلی سنمون شاید بیشتر باشه ولی نابغه ایم دیگه
البته شما رو نمیدونم
خودمو گفتم.
درضمن قلم ک گفتم استعاره بود
اگه نیاز ب توضیح بیشتر در مورد استعاره دارید باور کنید دریغ نمیکنم




سلام علیکم ورحمه الله
بله دهه هفتادیا اینجورن،البته بنده هم طافته جدابافته از دهه هفتاد نیستما،یه وقت فکر نکنین تمام نابغه ها شمایید،البته بنده نابغه ای هستم که حالا حالا شناخته نمیشم
واقعا در مورد استعاره بلدین؟
زگهواره تا گور آدامس بجوید؛ سراپا مشتاق یادگیری البته اگه دریغ نشود.
سلام
سال تحویل کنار شهدا بودن هم سعادتیه!
از بهترین اتفاقات عید امسال سفر به راهیان نور با گروهی جدید و پیدا کردن دوستانی جدید بود. صفای مناطق هم که گفتن نداره...
انشاالله تا آخر سال برای همه خوب باشه
یا علی




سلام

بله خوش به سعادتتون
اول سلام و سال نو مبارک
دوم اینکه منم زیاد این صحنه ها رو دیدم و تا مدت ها ذهنم درگیر این مسایل بوده.حتی یه شب یکی از دوستان می گفت یه پسر بچه ی فال فروش رو دیده که پولاشو زده بودن و داشته گریه می کرده...
و در جوابیه دوستمون خاطره باید بگم دهه ی هفتادیا اونقدرام سنشون زیاد نیستا
موفق باشید




سلام علیکم همچنین
بله اگر اطرافمونو نگاه کنیم زیاده ولی اینا مهم نیست مهم کاری هست که مادر قبالشون انجام میدیم هست
سلام
با نگاهی به یکی از روش های معاشقه با خدا به روزم
تشریف بیاورید حتما و لطفا
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
آمدیم خوب بود
سلام
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۶ آهسته عاشق می شوم
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر. پرستویی که مقصد را در کوچ می‌بیند، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد.
"سید شهیدان اهل قلم"
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۵۶ آهسته عاشق می شوم
روشنی بانو ....

آنقدر روشن که از پیر ِ نابینا هم روی می گیری ! . . .
.
.
.
التماس نور و باران

پاسخ:
پاسخ: اگر اینطور نبود باید به فاطمه شک میکردیم.
سلام
سلام...نه اینکه سر نزنم؛
فقط از این موضوع همیشه فراری بودم...

پاسخ:
پاسخ: سلام
نمیدونم ...
گقتم حالا ک اومدم نت یادی هم از شما بکنم نگید بی وفاست

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم ، به قول دوستان لدف دارید.تشکر.
علیک السلام
خیلیا ازون مطلب چیزی متوجه نمیشن
تراوشات ذهنی بود
ولی مرسی ک خوندید
واسه خودمم تلنگری ی روزه بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله که تلنگرهای بلند مدت نصیبتون بشه
باسلام پس چرا اصلا به روز نیستید؟؟؟کلی از عید گذشته ها...لحظه هاتون خدایی...


پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم؛بعضی وقتا آدم حس وحال کاری رو نداره...
الان همون موقع هاست،ولی روی چشم بزودی به روز میکنم
لطف کردید ولی دوست داشتم نظرتونو بدونم.....
طرز فکر هم سن و سال هامو دوست دارم بدونم.
منم موافقم
آپ کنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،
اگه خدا بخواهد به روزم
سلام
ایام فاطمیه رو تسلیت می گم
با یک لالایی به روزم
سر بزنید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
ماهم به صاحب اصلی این عزا تسلیت میگیم.
مزاحم میشیم.
تشکر
سلام
منکه امسال عید رو دوست نداشتم از سال 83 تا پارسال هر سال عید میرفتم کربلا اما امسال با این وضعیت تورم نتونستم برم برای همین اصلا امسال عید رو دوست نداشتم سنت چند ساله ام شکسته شد

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
شاید من هم جای شما بودم خیلی ناراحت میشدم،اما نگاه کنید ببینید امسال دلتون اونجا بود یا نه؟اگه بوده خوش بحالتون
سلام
مطلب خوبی بود اما کاش عکس دختره رو نمی گذاشتین!!
تا دیروز فک می کردم این پستا رو خودتون می نویسین و واسم خیلی جالب بود.....قشنگ بهم ربطشون داده بودین
اما امروز یکی بهم گفت این پستا از خودتون نیستــــــــــ!!!
در هر صورت واقعا جالب و تاثیر گذار هستن
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
چرا مگه عکس هایی که استفاده شده بود موردی داشت؟
کدوم پستا فکر میکردید خودم مینوشتم؟
شاید اون یکی راس میگه!!!
خواهش میکنم
التماس دعا یادتون نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">